Kontakty

(IČO 25070631)

Kontakt: e-mail BHD pro veřejnost

Úřední hodiny správce

Čtvrtek 17:00 až 18:00 (Ing. Marie Hlaváčková, administrativní záležitosti)
Kancelář se nalézá v suterénu vlevo domu Hovorčovická 1718/19

Kontakt:
Jméno: Jiří Suchánek (technické záležitosti)
E-mail: spravce@bdhp.cz
Mobil: 605 946 859

Kde nás najdete: zde

Jak se k nám dopravíte:

1. Varianta: MHD od metra Kobylisy
Metrem linka C, výstupní stanice Kobylisy, vestibul směr Katastrální úřady, přestup na autobusy linky 144, 152, 177, 200, výstupní zastávka Písečná, pokračovat přímo od zastávky pěšky Mirovickou ulicí (vede nejstrměji do kopce) cca 200 metrů, na první křižovatce doleva do Hovorčovické ulice, pokračovat cca 300 metrů na konec ulice. Ulice se před vstupem do  Čimického háje lomí doprava a končí jako slepá. Po obou stranách jsou domy BDH.

2. Varianta: MHD od Vozovny Kobylisy
Tramvají do konečné zastávky Vozovna Kobylisy (linky do vozovny podléhají změnám). Pěšky přechodem přes frekventovanou čtyřproudou Horňáteckou ulici do ulice Maškova (vlevo je plot Vozovny Kobylisy, vpravo Penny Market), pokračovat cca 200 metrů po asfaltové cestě, pak cca 300 metrů po polní cestě podél Čimického háje až k asfaltovému hřišti. Podél něho 100 metrů mezi domy BDH.

3. Varianta: Autem
Z centra do Holešovic po magistrále přes Hlávkův most , odbočit doprava na Nábřeží kapitána Jaroše, stále po hlavní odbočit doleva do Argentínské ulice, stále po hlavní pokračovat rovně přes Most barikádníků do ulice v Holešovičkách Po cca 1 km (v Heydrichově zatáčce) odbočit mírně doprava směr Čimice. Smyčkou do podjezdu v Heydrichově zatáčce směrem vzhůru do Zenklovy ulice a do ulice Nad Šutkou až na Kobyliské náměstí. Na semaforu odbočit doleva do Čimické ulice, na druhých semaforech odbočit doprava do Třeboradické ulice, po 30 metrech pokračovat vlevo stále Třeboradickou ulicí, na první odbočce  vlevo se dát strmě vzhůru do Hovorčovické ulice. Ulice se před vstupem do Čimického háje lomí doprava a končí jako slepá. Po obou stranách jsou domy BDH. Na konci je točna pro vozidla.